ΑΧΕΝΤΡΙΑΣ – ΠΥΡΓΟΣ

Απόσταση Αχεντριάς – Πύργος: 22,8 χλμ., Αχεντριάς – Τρείς Εκκλησιές – Πύργος: 37,4 χλμ.

Συντεταγμένες εισόδου: 34° 59.454’Ν / 25° 13.420’Ε (Αχεντριάς)

Συντεταγμένες εξόδου: 35° 0.405’Ν / 25° 9.152’Ε (Πύργος)

Βαθμός δυσκολίας:  Αχεντριάς – Πύργος: Μέτριος, Αχεντριάς – Τρείς Εκκλησιές – Πύργος: Υψηλός

Τουριστικές εξυπηρετήσεις: Καφενεία στον Αχεντριά. Ταβέρνες, καφενεία και καταλύματα, καθώς και δημαρχείο στον Πύργο

Η διαδρομή ξεκινά από τον Αχεντριά. Στην αρχή είναι ανηφορική 2,5 χλμ. με συνεχείς, αλλά σύντομες, παλινδρομήσεις κλίσεως που φτάνουν το 9%. Ακολουθεί ένα διαρκές, κυρίως επίπεδο κομμάτι σε πολύ πατημένο χώμα, με γρήγορες στροφές που σύντομα οδηγούν σε ένα εντυπωσιακό άνοιγμα στο 4ο χλμ με θέα το Λυβικό Πέλαγος.

Μετά από 6,3 χλμ. η διαδρομή αλλάζει σε διαρκώς κατηφορική, περνώντας μέσα και από τα πλακόστρωτα καλντερίμια της Εθιάς. Στη συνέχεια εισέρχεται για λίγο σε ταχύτατη ασφάλτινη κατάβαση πριν ξαναμπεί σε χώμα, αφήνει ένα μικρό φαράγγι από αριστερά και περνάει μέσα από το χωριό Μουρνιά.

Η κατάβαση συνεχίζει έως το 15ο χλμ. όπου μπορείτε να επιλέξετε να στρίψετε αριστερά για μία τεχνική κατάβαση προς τις Τρεις Εκκλησιές, συνολικού μήκους 6,4 χλμ. και μέσης κλίσης 7,2%, με μέγιστη έως 11%. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να συνεχίσετε ευθεία έως τη δεξιά στροφή για Πρινιά, όπου ξεκινάει η τελευταία ανηφόρα της διαδρομής μήκους 3,1χλμ. και κλίσης 4,8%, πριν την ταχύτατη κατάβαση για τερματισμό στον Πύργο.

Κατεβάστε το KML αρχείο της διαδρομής στη συσκευή σας:  (kml) Αχεντριάς – Πύργος